Städdag!

Sjuka barn, trött mamma och jobbande pappa = bombnedslag!

Idag blir det fokus på att få barnen att sova samtidigt idag så jag kan få lite extra vila, så nu måste jag passa på att få lite gjort på städfronten medans de är vakna.
William sitter just nu och pysslar med sin Cars Lära-gå-bil och Filippa sitter med en våtservett och tvättar sin bil, så bättre tillfälle än så här lär jag ju inte få att hinna med att städa. :-)

Det är verkligen en stor skillnad på leksätt mellan barnen, och jag är ju lite tveksam till att det enbart kan vara så att han leker annorlunda bara för att han inte har fått ha rosa kläder på sig under sina första månader? :-D

Kommentarer
Postat av: Mia

Borde städa jag med, men är alldeles för trött. Har sovit illa nu i ex antal dagar och det börjar kännas i kroppen. Den bokstavligen skriker ut att få sova suckar. Solen skiner och det verkar vara skönt väder ute, men man orkar verkligen inte bry sig. Inte en dag som denna. Låt det bli kväll så jag får sova igen.... ;)

Hoppas barnen kryar på sig snart...

Kram på er!

2009-02-21 @ 09:57:12
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jag är helt övertygad om att det är dem rosa klädernas fel. För Alexander leker med dockor...hahahhaa!!

2009-02-21 @ 10:26:57
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Annika

Visst är det sjukt det där med genus och lek! Håller ju på med det hela tiden i skolan. Kul att höra att dina barn leker olika. Då kan jag slå lite hål på vissa klasskamraters ständiga tjat... :)

2009-02-21 @ 12:00:11
Postat av: Maria

Du har så rätt så. :-) Alltså angående det här med lek. Det märks stor skillnad. Som när någon av vännerna kommer med sina döttrar tittar dem på mina pojkar som om dem skulle vara monster. :-) hahahaa!!

Å Alexander leker faktist med sin Anna välldigt försiktigt. Men alla andra dockor sloss han med...hahhaa!

Anna fick han när Jonathan kom, det blev hans bebis.

2009-02-21 @ 13:34:26
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jobbigt med sjuka barn när man själv är trött...



Hoppas att du får en bra dag och att barnen piggar på sig :)

2009-02-21 @ 15:14:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0