Stackars lilla sjuka barn!

Nu har jag äntligen fått tag på barnakuten och kunnat fråga om odlingen på sonens urinprov, och som väntat så växte det massor av bakterier i det, så det verkar ju som att läkaren hade rätt.
Han skulle ju höra av sig senast idag egentligen, men fick veta av sköterskan på akuten att han är sjuk och att han förmodligen skulle ringa imorgon, annars skulle jag ringa igen.
Men hon trodde att det skulle bli uppföljning på det här, exakt hur får jag föhoppningsvis veta imorgon eller när jag får prata med en läkare.

Men tack och lov har ju medicinen gjort sitt och febern och så försvann, men har ju som jag tidigare skrivit ersatts med förkylning och hosta. När jag hämtade honom uppe för en stund sedan, efter att han hade sovit en stund, så tyckte jag att han återigen kändes varm.

Så nu får vi snällt välkomna febern igen, när han fick alvedonen hade febern nått 39,3 då hade den gått upp från 38,8 som han hade när jag hämtade ner honom.

Det känns som jag att jag inte ens behöver skriva att jag är sjukt trött på det här nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

:(( usch usch!

2009-02-02 @ 18:40:09
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0