Sportlovsvecka

Måndag och sportlovsvecka, vilket alltså betyder att båda barnen kommer vara hemma även denna vecka.

Filippa är nästan frisk, det kommer några få hostattacker fortfarande, men inte värre än att hon nu klarar sig helt utan hostmedicin.

Williams feber håller i sig, han hostar och har det lite tungt med andningen, så han får både alvedon och ventoline. Eftersom han har sovit lite dåligt inatt så har han redan fått gå och sova igen, annars så somnar han ju först efter lunch, men idag lär det nog bli två sovstunder under dagen.

Även jag hade en lite smådålig natt, så jag ska passa på att gå och vila lite nu jag också medans sonen sover. Sambon är ju ledig idag, så ska jag få någon extra vila nu i början på veckan med båda barnen hemma så måste jag väl passa på idag. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch va jobbigt med sjukstuga, hoppas ni kryar på er snart o att du får vila i dag under dagen!



Många Kramar Jenny

2009-02-23 @ 12:07:04
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas att ni kryar på er så ni kan hitta på något roligt under sportlovsveckan :)

2009-02-23 @ 13:48:05
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0