Snart är det dags!

Idag blir det inte mycket tid över för bloggen förrän till kvällen, för nu ska det packas och fixas!

Efter att vi har ätit frukost och gjort klart det mesta med packningen så blir det först en vända till Hälla, där ska vi titta om vi hittar en ny liten bärbar dvd till Filippa. Hon fick en i födelsedagspresent förra året, men den var vi tvungna att lämna tillbaka pga att den inte fungerade som den skulle, den blev alldeles för varm när man använde den, så sedan dess har vi haft ett presentkort som har legat och väntat på att få användas igen.

Sedan blir det en sväng ner på stan, vi ska handla det sista och äta lite lunch.

Klockan fyra ska de vara klara för avfärd, och jag kommer sakna ihjäl mig efter den lilla tösen!

Jag fick förresten tag på Patrik 1,5 igår, när jag frågade på Konsum så visade det sig att de fortfarande inte hade packat upp den! Kanske inte alltför bra gjort att inte ha packat upp en film som släpptes i onsdags, men jag var nöjd! ;-)

Filmen var helt ok, inte vad jag hade hoppats på, men bra. Som dvd passar den, men jag är glad över att jag inte valde att se den på bio. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Hoppas det går bra med packningen i dag och att ni får en riktigt fin dag :)



Kram Jenny

2009-02-27 @ 09:51:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0