Meredith vs Patrik

Idag släpps Patrik 1,5 på dvd, men även om det lockar massor att åka och hyra den redan idag så får den snällt vänta en eller ett par dagar.

Antingen så ser jag den tillsammans med sambon imorgonkväll eller så blir det på fredag, som invigning på sonens och mina dagar i lugn och ro. ;-)



Nej, istället är det självklart Grey's Anatomy som gäller ikväll! Barnen ska sova före klockan nio och jag ska hitta en skön plats i soffan och titta, helt för mig själv, så skönt! Sambon åker iväg på hockey, det är ju tydligen lite avgörande ikväll, så för hans skull så får jag väl hålla tummarna lite. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , lust att bli min bloggvänn?

Vi kan ju adda varandra på bloglovin.



Kram

2009-02-25 @ 18:32:03
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0