Melodifestivalen

För en gångs skull så är jag riktigt nöjd över resultatet. Rätt låtar gick vidare till Globen och låtarna som gick till andra chansen får man väl vara nöjd med, det fanns ju ingen annan låt som jag hellre hade velat ha vidare. :-)

William har blivit så gulligt pussgalen, har man honom framför sig tar han tag med båda händerna runt ansiktet och så får man en stor blöt puss av en stor öppen mun.

Men nu ska det fixas lite lunch, och efter det hoppas jag på att få en lugn stund i soffan med två sovande barn på övervåningen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Själv somnade jag i soffan i går:( så missade slut klämmen... trist! Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin söndag! Kram Jenny

2009-02-22 @ 12:20:29
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0