Helt underbart!

Den långa väntan blev betydligt kortare än beräknat!

Idag när jag skulle ta in posten så var det bara ett erbjudande om ettårsfotografering och ett hemligt kuvert adresserat till Målsman för William ...., även om jag hoppades lite så trodde jag mest att det skulle vara någon tråkig reklam eller möjligtvis något från bvc. Men det var precis vad jag hade hoppats på, kallelsen till röntgen, och inte med en tid sent i mars utan nu på fredag!! Så det var ju helt klart en överdrift att vi skulle få vänta 4-6 veckor, och att vi får åka till lasarettet istället för till erikslund(det är väl där det andra stället ligger?) trots att det enligt kallelsen ligger längre bort känns ju helt ok! :-)

Vi får väl se hur vi löser det med Filippa och så, men jag skulle gissa att jag får åka iväg själv med William och sambon får vara hemma och se till att Filippa kommer till dagis som hon ska. :-)

Men jag är väldigt glad över att jag inte behöver vänta längre än så här!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så skönt att det gick så snabbt..! Sjukvården kan den med, ibland ;) :D.

Här har vi bakat vaniljbullar, är uttråkad och har alldeles för mkt att tänka på, så bullar blev perfekt....

Ha en fortsatt bra dag.

//Grannen 2 hus bort ;)

2009-02-10 @ 16:20:35
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0