Fredag den 13 februari.

Inte helt nöjd med dagen datum, det är ju dags för Wiliams röntgen idag.

Klockan börjar närma sig sju, väskan är packad, William har ätit gröt och jag har lite tid över innan det är dags att byta om på mig och William. Han vaknade lite tidigare än nödvändigt idag, men hellre det än att jag hade varit tvungen att väcka honom och fått en trött och gnällig kille på köpet.

Det blir en McDonaldsfrulle i bilen på vägen till lasarettet, det här är alldeles för tidigt för mig att äta frukost hemma. :-)

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att allt har gått bra idag... Vi kanske ses nått ute i helgen :) :D.

2009-02-13 @ 20:35:59
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0