Äntligen!

Fick nyss ett positivt samtal, både ultraljudet och röntgen hade sett bra ut. Så ingen vidare utredning på lille William. Det gillar vi!

När det gäller dottern så härjar febern fortfarande, men nu håller den sig som högst mellan 39,5 - 39.9. Hon äter fortfarande inte alltför mycket, men lite välling går i och även lite pasta då och då. Men hon dricker åtminstone, både vatten och lite mjölk, det känns som att det är huvudsaken.

Sambon har åkt iväg på hockey idag, det börjar närma sig slutet nu och då är det ju såklart lite extra spännande. Själv så kunde jag inte bry mig mindre, hockey hit och hockey dit, jag bryr mig bara om att det äntligen börjar närma sig slutet och snart är det dags för några hockeyfria månader! :-)

Men nu ska jag försöka locka i den lilla lite mer pasta, hon har fått välja sort helt själv, så förhoppningsvis så slinker det ner lite.

Kommentarer
Postat av: Mia

En sak till som är bra med att det är på slutet av hockeysäsongen är att det då kanske inte är så hemskans länge kvar till våren och lite varmare soligare dagar ute... ;) :D Det ser vi framemot här i familjen, grymt mycket!

Krya på kramar till Lilla F. Hälsa henne från Fia..

2009-02-18 @ 19:20:38
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Skönt att allt var okej med lillen! Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!



Önskar er en mysig kväll! Kram Jenny

2009-02-18 @ 19:52:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0