Äntligen lite vinter.

Vilken vinter det har blivit ute, verkligen härligt med så mycket snö! :-)

Morgonen började med att jag mutade till mig en sovmorgon, och eftersom jag fick sova så lovade jag att köra ner sambon till jobbet.
Så medans jag klädde på barnen så passade han på att skotta ute, dottern skyndade ut så fort kläderna satt på plats. På väg till stan så insåg vi att inte en enda väg(förutom cykelvägarna) var plogad, vilket verkar lite dumt med tanke på att det ändå har snöat hela natten. Den första plogbilen jag såg, bortsett från de som höll till på cykelvägarna, kom först när vi nästan var hemma igen.

Det var två riktigt glada barn som fick åka pulka från garaget, så tanken är att jag ska krångla mig ut med barnen en stund snart. Lite pulka och kanske även en liten snögubbe, men det hela hade ju varit lite roligare om sonen kunde tumla runt i snön lite istället för att bara sitta och bli kall, verkligen dags att den lille klumpen börjar lära sig gå snart. :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska hålla ögonen öppna så Fia kan joina er sen. Vi har visserligen nyss kommit in, men ungen är överlycklig över snön :D...

2009-02-08 @ 12:45:53
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0