Tacopaj!

Lyckades få i dottern kokte morötter igår, vet man hur kräsen hon är med mat så förstår man hur stort det är. :-) Kokade morötterna och pressade dem i vitlökspressen och blandade ner i köttfärssåsen, något som tidigare hade fått henne att yttra ett bekymrat BLÄÄ och resulterat i att hon ratade hela tallriken med mat. Men inte igår, igår slevade hon glatt in lass efter lass med köttfärssås och morötter.

Räknas man som en dålig förälder när man lurar i sina barn nyttiga saker som de tror att de inte tycker om? ;-)

Mig själv lurade jag dock inte i något nyttigt, vi syndade lite med tacopaj, en väldigt god och lite stark paj.

 




Sjukt god paj!!







Förmiddagen idag har jag och sonen tillbringat på IKEA, det blev lite fika och lite mat med några andra bebisar och deras mammor. Sonen var ju snäll nog att somna om klockan sex imorse, visserligen efter att vi hade varit vakna från strax före fem, men det gjorde ju att jag var lite mer utvilad än vanligt. Men det var trevligt med en sväng till IKEA, och kul att se de små bebisarna som hade växt och blivit stora bebisar. :-)

Kommentarer
Postat av: tina

åååh.. tacopaj.. Nu blir jag hungrig.. (:



Och nej, man räknas nog mer som en bra förälder om man lyckas lura i sina barn nytta saker dom tror att dom inte tycker om. (: haha

2008-11-11 @ 19:51:24
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0