Sova?

Förkylningarna är nästan borta nu, betydligt snabbare än vad jag hade gissat, så idag blir det absolut dagis för dottern. Själv så ska jag börja jobba på att få sonen in på sina vanliga rutiner igen, efter ett par dagar med snuva, hosta, feber och sömnproblem så har han tappat mycket. Självklart har han bara tappat de bra sakerna, hade väl varit bättre om han plötsligt hade börjat sova länge på morgonen och slutat äta på natten, men så lätt ska det ju inte gå. :-)

Det mesta som var planerat för helgen blev gjort trots sjuka barn, jag hann med en lugn stund i solariet och bilen har nu vinterdäcken på. Men jag har absolut fått mersmak på värmen, så jag ska verkligen försöka planera in några fler svängar till solariet.

Den här veckan blir det visserligen fullt upp, även om den börjar med två ganska lugna dagar. Men på onsdag börjar jag jobba! Det behövdes personal lite tidigare, så onsdag och torsdag ska jag jobba 10-18, kassan fungerar ju lite annorlunda där nu men förhoppningsvis så ska det inte vara alltför svårt att lära sig. På fredag åker jag och barnen hem till mormor och morfar, mina föräldrar, och på lördag är det dop för barnens yngsta kusin.

Men nu har även dottern vaknat här, så hon ska få lite välling innan det är dags att hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0