Snö och sms-shopping.

Jag har kommit på vad jag saknar här på gården, belysning! Det borde verkligen sitta en lampa, som den på parkeringen, här på gården, så man kan vara ute och leka fast det har blivit mörkt. Filippa är ju överlycklig över att det har kommit/kommer massa snö ute, men nu är det ju så mörkt och inte alls lockande att gå ut och leka. Funderar på att släppa ut henne lite här på baksidan, men håller verkligen tummarna för att det ska vara massa snö kvar imorgon så hon får leka ute i dagsljuset då! :-)

I helgen åker jag ensam hem till föräldrarna, barnen ska vara kvar här med sin pappa. Det är klassfest, alla vi som slutade 9an för tio år sedan. Har lite problem med vad jag ska ha på mig, man vill ju inte komma och vara för uppklädd, men samtidigt så känns det lite tråkigt att komma i jeans, speciellt eftersom jag inte har några som sitter riktigt bra.
Det är ju inte så lockande att åka ner på stan själv med två barn, och vill ju inte vara ute i sista sekunden med att fixa kläder, så idag har jag smsat sambon namn och storlek på kläder jag tittade ut på internet, så köper han hem så jag får prova och sen lämnar jag tillbaka om det inte passar.  Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: MIA (grannen)

Håller med om beslysningen utanför! Dels blir det ljusare på gården och det kan om inte annat hålla tjuvarna borta...!

Tack för sällskapet ute :) trots mörkret. Nu är det dags att natta Fia....

2008-11-19 @ 19:37:46
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0