Kan verkligen inte bestämma mig!

Sambon missade tunikan igår, men hade med sig klänningen hem. Den var väldigt söt, men aningens stor. Så för att verkligen känna efter så tog jag och sonen en sväng ner på stan idag efter att vi hade haft syskonfotografering på dagis. Provade klänningen i en storlek mindre, kändes bättre! Provade även tunikan och insåg att jag inte alls kunde bestämma mig för vilken jag ville ha.
Har efter att jag kom hem provat det igen, och kommit fram till att klänningen känns liiite för mycket men att tunikan inte känns riktigt rätt. Tittade ut en sväng på Ginas hemsida igen och hittade en annan klänning jag skulle kunna tänka mig och har även sett en på VeroModas hemsida, så måste försöka skynda mig och hinna titta på det under lunchen eller efter jobbet imorgon.
Men som det ser ut nu så ligger klänningen, med viss tvekan, bäst till i valet.

Hann även med en sväng till Maxi, så nu är frysen full igen! :-) Till kvällen blir det pastasås med bacon, majs, svamp och ostsås, och pasta såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0