JAG VANN!

Trodde verkligen inte att det var möjligt när vi startade tävlingen, men jag lyckades inte bara med målet, jag var även den första att lyckas... Med andra ord, jag vann! -10kg = +700kr. Ja, jag är rätt nöjd med mig själv idag!

Fixade ordning lite kålpudding idag, så nu har sambon mat när han kommer hem och vi har lunch imorgon och det räcker till både en och annan matlåda att lägga i frysen. Har visserligen inte provsmakat den än, men man kan ju tycka att den borde smaka ok åtminstone. :-)

Men nu är det dags att stoppa sonen i sängen och få lite mamma-dotter-tid, förhoppningsvis lyckas jag även förhandla bort Teletubbies så vi kan se något som är lite mindre uttjatat!


Kommentarer
Postat av: MIA

Åh, GRATTIS... Vet ju att du har varit taggad till att vinna racet :). Inte helt fel med 700:- extra i kassan....

2008-11-07 @ 15:44:05
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Annika

ja, vad ska man säga? Jag är jäääävligt ledsen att jag inte vann men jag är jäääävligt glad för din skull! Bra som fan, duktig oxå har du varit! :)

Å ha inte dåligt samvete för att ta 700 kronor ur min redan tajta student-kassa... haha

2008-11-09 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0