En gammal favorit!

Idag blir det middag framför teven, hockey. Ni kan ju gissa vem som bestämmer över fjärrkontrollen idag.

Kvällsmaten idag blir något vi åt väldigt ofta förut, pommes, beasås och kött, fläskfile den här gången. Sambon har självklart några öl till hockeyn, och jag kör på ett lite mer alkoholfritt alternativ...

JULMUST!
Ja, äntligen är den här, och mycket får vänta tills december och första advent, men julmusten ska man dricka så mycket man bara kan av innan den försvinner igen! :-)


Idag är det visserligen julmust från Guttsta Källare som gäller, även jag helst föredrar Apotekarnes. Men favoriten kanske har ändrats i år, det är ju trots allt årets första Guttsta must idag. :-)








Men nu har jag lovat att fixa ordning bordet här inne så vi kan få plats att äta, vilket betyder att jag måste ställa undan datorn. :-)

Hoppas alla har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MIA

Håller klart med. Att julmusten MÅSTE man bara få dricka så fort den kommer ut i handeln. Hur ska man annars kunna njuta av den???

2008-11-07 @ 21:35:56
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0