Dop..

Sitter just nu och försöker bestämma musik till dopet, på dotterns dop hade vi Välkommen till jorden och Sparvöga, och det var alldeles perfekt och så bra. Så nu sitter jag med ångest över vad jag ska välja för låtar, vill ju såklart att sonen ska få ett lika fint dop som dottern. Då var det så lätt, jag var helt bestämd med vilken låt jag ville ha och sambon valde en, men nu känns det omöjligt att hitta någon.

Tips någon??

Men nu ska jag äta lite lunch och leta vidare, snart är det ju dags att hämta ett litet busfrö på dagis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet att Sarek har kommit ut med en låt som heter Lilla barn. Den kanske hade varit fin till dopet? :)

2008-11-10 @ 13:21:02
URL: http://www.emelie.se.nu
Postat av: Johanna

själv gillar jag tryggare ej kan ingen vara.... =)

2008-11-10 @ 14:05:38
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: MIA (grannen)

Du vet väl om att du är värdefull, är en mkt fin låt. Grät som en toka då den sjöngs på dopet jag var på sist...

2008-11-10 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0