Tråkigt!

Hittills så har jag sett fram emot nya grannar när jag har sett att det har kommit ut grannhus på hemnet.se, men nu hittade jag ett hus som jag inte alls hade väntat mig.
Men även om jag tycker att det var lite tråkigt, så tycker jag mest att det är tråkigt för dotterns skull, granndottern är ju en av de barn som ofta nämns av dottern här hemma. Oväntat som sagt, och även om jag har en liten gissning om varför det ligger ute så hoppas jag ju såklart för deras skull att de bara har bestämt sig för att flytta och att det inte beror på något värre än så.

Här hemma så har vi däremot fått magsjuka, mindre kul! Hittills är det bara dottern som har drabbats, det började igår kväll och har inte märkts av sedan klockan fem i morse. Så nu håller jag alla tummar för att vi andra ska klara oss, men skulle ju verkligen inte bli förvånad om jag vaknar inatt och inser att det är min tur. Blä!

Kommentarer
Postat av: Sanna (grannen)

Hej hopp...

Fina ord skrivna av dig.. jo men visst vi ska flytta, skriver papper på huset imorgon. M flyttar till Rönnby och jag till en lgh på Rekylgatan.. kan bli så ibland.. men Maja kommer iaf att gå kvar på dagis.. vi får väl komma hit till sandlådan ibland så kidsen inte tappar kontakten.. KRAM

2008-12-21 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0