Inte ett tecken på förbättring...

Min feber är tillbaka, jag tror bara att den försvinner bara för att den är så långsam med att stiga efter att alvedonet slutat verka. Resten av familjen har ju feber konstant oavsettt när de fick alvedon/ipren. Mest synd är det nog om sonen nu ändå, han är den som verkar lida mest av det hela och inte alls är sig själv, stackars lilla plutt. Men äter gör han åtminstone, som att något skulle kunna få den grabben att avstå från mat :-)

Det lutar väl lite åt att vi skjuter upp julfirandet lite och åker hem på juldagen istället, om vi ens är friska och kan åka då. Så snällt nog så har sambons bror varit och lämnat en söt liten gran här idag, så när jag känner mig pigg igen så ska jag upp och hämta sakerna till granen så vi åtminstone får en gran på julafton, och lite klappar har vi ju som vi ändå skulle öppna innan vi åkte imorgon.

Men nu ska jag ge sonen lite mera mat, det är bara mat i många små doser idag, medans jag väntar på att sambon ska komma hem från apoteket och med mat från McDonalds. (JA, vi är sååå värda det idag!!)

Kommentarer
Postat av: MIA

Men usch då :(. OM du INTE skulle orka åka och handla så är vi faktisk hemma, så vi kan åka och handla det som behövs för er OM det kniper sig totalt. Bara en snäll tanke nu inför jul....

2008-12-23 @ 15:46:37
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0