En recept?

Upptäckte ett litet fel i gårdagens inlägg, vet inte riktigt vad jag tänkte när jag skrev, men det heter väl ändå ETT recept? :-)

Receptet kom till användning igår, knäckreceptet alltså. Så nu står det även en stor plåt med knäck i kylskåpet, utan mandel och goda! :-) Det lär ju minsann inte räknas som det nyttigaste man kan stoppa i munnen, men under julen så får man ju synda med gott samvete. Nu är det kola som står på tur, eftersom vanlig smörkola går bort hos sambon så jag har lovat att fixa chokladkola.

En tråkigare sak är att jag har lyckats tappa min ring, min fina ring. Mitt stackars finger ser helt tomt ut! När jag upptäckte att ringen började bli lite stor, så tänkte jag att jag skulle hänga den i en kedja tills jag tog mig tid att förminska den lite. Jag tänkte tanken, men gjorde det aldrig, så nu är den borta.. Och jag är sjukt arg på mig själv!

Idag blir det en sväng ner på stan med S, lite lunch och fixa julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0