Dopet äntligen avklarat :-)

Veckorna går rätt fort nu, antingen så jobbar sambon eller så jobbar jag. Eller jobba, jag vet inte om jag vill kalla det jobba, det är snarare något jag skulle kunna göra gratis bara för att komma hemifrån en stund och för att det är väldigt roligt. Det är tur att jag inte behöver slå in så många egna paket, för även om det är roligt så kommer jag nog inte vara alltför sugen på att göra julklappar hemma när det väl är inhandlat och klart.

I lördags så hade vi äntligen dopet, så nu är det avklarat, bara några månader senare än jag hade tänkt från början. Underbara L sjöng så fint, låtvalen blev till slut Lilla ängel och Handens fem fingrar. Sonen fick fina presenter, det bjöds på smörgåstårta(som förhoppningsvis smakade bra, eftersom jag inte äter själv så har jag absolut ingen aning) och det var två toktrötta barn och en väldigt trött mamma som åkte hem medans sambon åkte på julbord med jobbet.

Avslutar med ett STORT TACK till L för den fina sången, nu är jag ju nästan tvungen att börja planera ett bröllop för att få dig att sjunga igen :-D

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Anna, du sa ju att det var som vanligt hemma. Du råkade visst "glömma" att berätta att ni döpt sonen... tokfia du! :)

2008-12-13 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0