Blogg-tävlingar?!

Även om jag nu är lite dålig på att uppdatera bloggen regelbundet så är jag väldigt duktig på att läsa bloggar, jag har vissa som jag följer regelbundet och vissa ramlar jag in på av en slump.
Något jag verkligen inte förstår mig på, hur jag än försöker, är alla dessa tävlingar som folk har på sina bloggar. Eller jag förstår ju att det är ett sätt att försöka locka folk till sin blogg, men hur kan det vara så viktigt att få besökare till bloggen så man orkar lägga ner den energin. Komma på en rolig(??) tävling, införskaffa ett pris, välja ut en vinnare, posta iväg vinsten.

Nej, några tävlingar kommer aldrig dyka upp på den här bloggen. :-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte komma på nån jätterolig där man vinner ett par skor? Isf skulle jag kunna få vinna va!? :P

2008-12-15 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0