En ny liten kusin

Idag är det ju helt klart dags att skriva ett litet inlägg, med ett stort

till storebror och Emelie som igår blev föräldrar till en väldigt söt Benjamin!

Själv så är jag och barnen ensamma hemma idag eftersom sambon jobbar, men skönt nog så är stan bara öppen som på en söndag idag så han kommer hem strax efter klockan sex. Som alltid när jag är ensam med barnen så är jag väldigt sugen på en promenad idag, men eftersom Signe har åkt på en weekend till Palma så får jag snällt vänta med min promenad till imorgon när ett av barnen kan vara hemma med sambon eller så har jag till och med sådan tur att han vill följa med ut och gå och vi kan ta ett barn var :-) Filippa har inte riktigt ro att stå på vagnen så länge, då ser hon så mycket annat som hon vill stanna och titta på, så ska hon följa med så måste hon sitta i en egen vagn. :-)

Williams inskolning på dagis har gått över förväntan, ingen gråt, sover bra och verkar absolut trivas, underbart!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Grattis till din storebror och hans tjej som fått en liten prins! :)

Kram

2009-05-21 @ 13:26:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0